E-COMMERCE

WARSZTATY PRZEZNACZONE DLA REKLAMODAWCÓW

23 października 2018, siedziba IAB Polska, ul. Puławska 39/77, Warszawa

IAB HowTo WORKSHOPS to praktyczne warsztaty towarzyszące konferencji HowTo: grow your E-commerce efficiently. Facts vs. myths

  Na warsztatach przedstawimy praktyczne rozwiązania e-commerce, które będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie. 

Uwaga! Przygotuj się. Będzie aktywnie 🙂 

IAB HowTo WORKSHOPS to 5 godzinnych warsztatów e-commerce w cenie tylko 100 zł netto. Nie zwlekaj z zapisem.  Mamy tylko 50 miejsc! 

W programie:

09:15 – 09:30

Rejestracja i poranna kawa

09:30 – 10:40

Roman Grygierek

Nie ma e-commerce bez e-mailingu!
O czym będziemy mówić?
Dlaczego wszystkie znane sklepy internetowe korzystają z działań e-mail marketingowych.
Jakie są najnowsze trendy wykorzystania marketing automation i danych w kampaniach e-mailingowych. Na podstawie kilku przykładów pokażemy jak przygotować i zrealizować skuteczną kampanię e-mailingową do baz zewnętrznych.
W jaki sposób dane zbierane w sklepie internetowym mogą podnieść konwersje sprzedażowe.
Błędy, które wciąż są popełniane. Nie popełniaj ich w swoim e-sklepie.
Jeżeli uważasz, że o email marketingu wiesz już wszystko to na pewno tak nie jest. Zapraszamy na nasz warsztat!

10:50 – 11:50

Maciej Baranowski
i Mateusz Jura

Jak przenieść działania eCRM na wyższy poziom? Case study MK Fresh.

Odpowiednio zbudowany program eCRM umożliwia efektywną monetyzację bazy klientów. Dzięki dużym możliwościom segmentacji bazy odbiorców i personalizacji wysyłanych komunikatów, a także automatyzacji działań, eCRM stanowi najważniejszy filar w procesach onboardingu, aktywizacji i monetyzacji klienta. Przyjdź i poznaj przykłady rozwiązań, dzięki którym rozwiniesz swój program eCRM i poprawisz jego wyniki.

12:00 – 13:00

Ireneusz Klimczak

Zostaw tylko to, co niezbędne. Jak szybko zaplanować skuteczną komunikację email marketingową, która napędzi zyski w e-commerce.

Wspólnie z uczestnikami warsztatów zaplanujemy skuteczne cykle komunikacji email marketingowej. Biorąc udział w warsztatach dowiesz się na co należy zwrócić uwagę podczas planowania kampanii e-commerce, a co można śmiało pominąć.

13:00 – 13:20

Przerwa kawowa

13:20 – 14:20

Maciej Tygielski

Śladami współczesnego klienta - nowoczesne technologie pozwalające śledzić aktywności zakupowe i optymalizować kampanie.

Magda i Paweł mają zamiar kupić kanapę do mieszkania. Właśnie odwiedzili kolejny salon z wyposażeniem wnętrz. Przyszli tu sprawdzić konkretne modele i oferty, o których dowiedzieli się w sieci. Teraz robią zdjęcia czerwonej kanapie. Przejrzą je na spokojnie i podejmą decyzję siedząc na dotychczasowej. Zaledwie 40% internautów wskazuje, że ostatniego zakupu dokonali wyłącznie offline. Inni na którymś etapie wykorzystali Internet. 52% kupiło online lub mobilnie. Połowę konsumentów do wizyty w sklepie zachęcają informacje znalezione w sieci, a 36% korzysta ze smartfonów podczas zakupów stacjonarnych i sprawdza konkurencyjne oferty. Wyobraź sobie teraz, że możesz odtworzyć ich złożoną ścieżkę zakupową i estymować, gdzie skierują swoje kroki i portfele.

14:30 – 15:30

Agnieszka Parfienowicz

Jak rozwijać eCommerce nie stawiając własnego eShopu? Czyli eCommerce dla branży FMCG/OTC w 3 krokach.

Jesteś związany z branżą FMCG, a eCommerce kojarzy Ci się głównie z intensywną współpracą z eRetailerami i rozwojem content marketingu?
Podczas wykładu eksperci z Mindshare Poland opowiedzą od czego zacząć i jak budować swoją strategię eCommerce w branży FMCG?
Uzyskasz też odpowiedzi na nurtujące marketera pytania:
· Jakie są możliwości budowania obecności w ścieżce zakupowej online?
· O czym pamiętać rozmawiając z eRetailerem?
· Jakie media i narzędzia dobrać, aby efektywniej sprzedawać w sieci?
Dodatkowo poznasz aktualne trendy i nowości w eCommerce.

Prelegenci

Roman Grygierek

Prezes Zarządu, INIS

Pasjonat technologii i komunikacji online nastawionej na efekt. Z INIS związany od powstania spółki, czyli 2010 roku, w branży marketingowej od 15 lat. Rozwinął zespół z kilku do kilkudziesięciu osób – pomysłowych indywidualności, których wspólną cechą jest pasja do pracy. Pomimo pełniącej funkcji, blisko każdego elementu tworzącego spółkę: rozwoju technologii, sprzedaży, realizacji a także marketingu. Dbający o starup-ową atmosferę szybko rozrastającej się firmy. Odpowiedzialny za współpracę z największymi domami mediowymi i agencjami. Wierzący, że działania online można w przystępny sposób przybliżyć każdemu biznesowi. Prelegent m.in. Forum IAB, InternetWeek, InternetBeta, Targów eHandlu oraz autor licznych publikacji i komentarzy, m.in. nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, Harvard Business Review.

Maciej Baranowski

eCRM Expert, iProspect Polska

Od trzech lat odpowiada za strategię i realizację działań eCRM w iProspect Polska – nadzoruje merytorycznie i jest odpowiedzialny za kierunek rozwoju obszaru eCRM. Przez ten czas współpracował m. in. z Gillette On Demand, MK Fresh, Wonga, Jean Louis David. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie amator fotografii sportowej i miłośnik dobrych koktajli.

Mateusz Jura

Business Development Manager, iProspect Polska

Od ponad 3 lat odpowiedzialny za rozwój biznesu w iProspect Polska. Dotychczasowe doświadczenie zdobywał między innymi w branżach FMCG w Unilever oraz consultingu strategicznym w PWC. Absolwent SGH w Warszawie. Po godzinach miłośnik podróży z plecakiem i amatorskiego motorsportu oraz ubiegłoroczny Mistrz Polski w żeglarstwie.

Ireneusz Klimczak

Content Marketing Expert : Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse

Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Znajdź go na Twitterze – @irekklimczak chętnie rozmawia o online marketingu.

Maciej Tygielski

AdRetail /Grupa Interia

Szef sprzedaży w AdRetail Grupa Interia z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu struktur sprzedażowych i prowadzenia projektów start-upowych. Specjalista ds. nowych technologii wspierających efekt ROPO i mobilnych programów lojalnościowych. Członek kapituły konkursu AdRetail Inspirio promującego dobre rozwiązania i praktyki w publikacjach gazetkowych. Absolwent WSHiP (Uczelnia Łazarskiego) w Warszawie.

 

Agnieszka Parfienowicz

Partner, Digital, Mindshare

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe. Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami. Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore. Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional. W wolnym czasie chętnie uczestniczy w projektach start-up’owych takich jak Whisbear, czy TopFryzjer.pl. Jest mamą dwójki dzieci, aktywnie uprawia sporty: fitness, narciarstwo i windsurfing.

CENNIK

IAB HowTo Workshops

100 zł netto
Zakupy grupowe:

Monika Szybowska, Dyrektor Sprzedaży, e-mail: m.szybowska@iab.org.pl,tel. 784 047 485