
AS KIER

09:00-09:20
Anna Warzeniuk, MediaCom
09:20-09:40
Programmatic Buying. Podróż z użytkownikiem od wizerunku do sprzedaży.
Michał Gąś, Cube Group
09:40-10:00
Programmatic wideo, czyli telewizja 2.0
Dawid Dutkiewicz, Bluerank
10:00-10:20
TBA
TBA
10:20-10:35
Case Study: Online to offline – Programmatic jako sposób na wsparcie sprzedaży tradycyjnej
Jacek Józwiak, Revescore
10:35-10:50
Przerwa kawowa

AS PIK

10:50-11:10
Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia?
Paulina Zyśk-Lisica, WP
11:10-11:30
Automatyzacja kreacji, czyli jak jeszcze lepiej wykorzystać potencjał zakupu programatycznego
Agata Czech, Wavemaker
11:30-11:55
TBA
TBA
11:50-12:05
Wykorzystynia triggerów w celu zwiekszenia efektywności komunikacji
Konrad Wiak, MediaCom
12:05-12:20
TBA
TBA
12:20-12:40
Przerwa kawowa

AS KARO

12:40-13:00
Programmatic Breakthrough – Wykorzystanie Wielu źródeł danych w jednym ekosystemie
Jacek Józwiak, Revescore
13:00-13:20
Wysoka jakość danych kluczem do wyższej skuteczności kampanii programmatic – jak uzyskać / 360-stopniowy profil klienta dzięki integracji danych na platformie DMP
Maciek Sawa, CloudTechnologies
13:20-13:40
Case Study: Right point, czyli badanie ile trzeba zobaczyć reklamy, aby była skuteczna
Aleksandra Bujnowska
Havas Media Group
i Wiola Łada-Szewczenko
DBi, Havas
13:40-14:00
TBA
TBA
14:00-14:45
Lunch

AS TREFL

14:45-15:05
Przyszłość jest dziś, czyli jak wymodelować customer journey Twojego użytkownika.
Nikodem Sarna,
Netsprint Group
15:05-15:25
Karty zostały rozdane RODO
TBA
15:25-15:45
Digital OOH – The New Frontier for Programmatic
Damian Rezner,
Marcin Ciechanowicz,
Screen Network S.A.
15:45-16:00
TBA
TBA
16:00
Zakończenie